اگر هنوز درباره خانه های کانتینری نشنیده اید، یکی از خلاقانه ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه های ساخت جدید در بازار را از دست داده اید. آنها ارزش توجه و سرمایه گذاری شما را دارند، به خصوص اگر به دنبال طراحی ساختمانی ارزان و با زمان پیاده سازی کوتاه هستید. کانتینرهای حمل و نقل در ابتدا برای تسریع تجارت بین المللی ساخته شدند، اما اکنون به عنوان برترین مفهوم خانه بازیافتی، زندگی جدیدی به دست آورده اند.

راهنمایی برای تامین یک خانه کانتینری

سه مرحله وجود دارد که باید هنگام ساخت یک خانه کانتینری در نظر بگیرید:

خانه کانتینری به اندازه نامش ساده است. این یک اقامتگاه یک خانواده است که از کانتینرهای بازیافت شده ساخته شده است. از آنجایی که این جعبه های فلزی فولادی در اصل برای ساده سازی تجارت بین قاره ای طراحی شده اند، شما از یک قاب بادوام برای خانه کانتینری جدید خود بهره مند خواهید شد.

به علاوه، طراحی بازیافتی خانه کانتینری به پایین نگه داشتن هزینه ها و بالا نگه داشتن زندگی دوستدار محیط زیست کمک می کند. پلان یک خانه کانتینری حمل و نقل می تواند به اندازه ای که می خواهید بزرگ یا کوچک باشد، به لطف طرفین در هم تنیده کانتینرهای حمل و نقل. می‌توانید از زیبایی یک خانه کوچک لذت ببرید یا عمارت کانتینری جدید خود را بسازید.

چندین جزئیات کلیدی وجود دارد که باید قبل از هر کاری در رابطه با آن بدانید. متراژ خانه شما به ابعاد یک کانتینر حمل و نقل محدود می شود. یک راه دیگر این است که چندین کانتینر خریداری کنید، طراحی سفارشی را به پلان طبقه خود اضافه کنید.

راه دیگری برای افزایش اندازه خانه خود اضافه کردن ایوان، بالکن یا حتی یک استخر کانتینری به ساختار خانه شما است. این اجازه می دهد تا ملک مسکونی جدید شما ترکیبی از فضاهای داخلی و خارجی باشد. در ادامه چند خانه جذاب این حوزه معرفی شده اند:

این خانه کانتینری سازگار با محیط زیست ساخته شده است. هنگامی که به دنبال نمونه ای از نحوه ایجاد خانه با استفاده از ایده های خلاقانه و طرح های نوآورانه هستید، این خانه عالی است. استفاده از کانتینرهای قدیمی با بازیافت آنها و تبدیل آنها به مکانی قابل زندگی واقعاً باعث استفاده عالی از فضا می شود.

خانه کانتینری

این خانه کانتینری مدرن دارای پنجره های بزرگ و پلان باز است. این طراحی واقعاً این خانه را همان چیزی که هست می کند. این خانه فوق العاده کاربردی است و نمای بیرونی آن شبیه یک اثر هنری مدرن است. توجه به جزئیات با نحوه ساخت سازه با انتخاب رنگ اجاق گاز، این کانتینر را به خانه ای جالب تبدیل می کند.

خانه های کانتینری

داشتن یک خانه کانتینری خارج شهر برای کسانی که می خواهند به دور از همه مشاغل زندگی شهری زندگی کنند عالی است. داشتن یک خانه کوچک که می توانید در آن بروید و استراحت کنید و فقط در طبیعت باشید، این خانه باز می شود و فضای بیشتری می دهد، اما در شب می توانید آن را ببندید و داخل آن باشید.

این خانه کانتینری لوکس است. دارای دو کانتینر اضافی است که به عنوان راهروهای ورود به خانه عمل می کنند. با وجود پنجره های نما در جلو واقعاً کمک می کند تا این خانه کانتینری احساس لوکسی داشته باشد و واقعاً عامل جالبی را در مورد این خانه وارد کند.

داشتن قابلیت پله و ظبقه دوم در خانه کانتینری بسیار جالب است. این خانه کانتینری حمل و نقل چند سطحی از فضای خود بهترین استفاده را کرد و کاملاً طراحی شد. فضای داخلی خیره کننده است و چیدمان فوق العاده کاربردی است. طبقه بالا ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، از جمله باغ در بالای آن، که آن را به یکی از جالب ترین ویژگی های این خانه تبدیل می کند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانه های کانتینری حمل و نقل جذاب هستید، بقیه سایت سمن ایران را بررسی کنید. در آنجا، انواع اطلاعات مفید و راهنماهایی مانند این را خواهید یافت. همچنین مثال هایی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می‌کنند الهام‌بخش باشند و شما را به فکر کردن درباره آنچه برای خود می‌خواهید بیاندازند. دریافت ایده های مناسب به شما این امکان را می دهد که بهترین نتیجه را هنگام طراحی خانه کانتینر حمل و نقل سفارشی خود داشته باشید.

منبع

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها