این مقاله برای شمایی که قصد خرید کانکس دست دوم را دارید و به اصطلاح خریدار انواع کانکس‌های دست دوم مانند: کانکس‌های دست دوم فروشگاهی، کانکس‌های فست فود دست دوم، کانکس ویلایی دست دوم و کانکس سرویس بهداشتی دست دوم یا حتی دنبال اطلاعی از قیمت‌های کانکس دست دوم هستید، نوشته شده است و شما را در خصوص خرید یا فروش کانکس‌های دست دوم راهنمایی میکند.

کانکس‌ها سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که از مصالح مختلفی مانند: چوب، فلز، ساندویچ پانل، و غیره ساخته می‌شوند. این سازه‌ها در ابعاد و کاربری‌های مختلف تولید می‌شوند و می‌توانند برای مصارف گوناگونی مانند: مسکونی، تجاری، اداری، کارگاهی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانکس‌های دست دوم کانکس‌هایی هستند که قبلا توسط یک شخص یا سازمان دیگری مورد استفاده قرار گرفتند. قیمت کانکس‌های دست دوم معمولا از کانکس‌های نو، کمتر است و میتوانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود هستند

شرکت کانکس سامان این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که شرکت‌ها و یا افرادی که به کانکس‌های خود احتیاجی ندارند و یا قصد فروش کانکس دست دوم  خود را دارند با ما تماس گرفته و کانکس خود را به ما عرضه نمایند. با توجه به فضای بازار و تقاضای مشتریان به کانکس، ما می‌توانیم تمامی کانکس‌های تولیدی غیر از شرکت سامان را نیز خریداری نماییم ولی کانکس‌های ساخت و تولید این شرکت در اولویت خرید قرار دارند و کانکس‌های تولید شرکت های دیگر باید حتما بازدید و بررسی گردند تا قیمت گذاری گردند. در نهایت با تایید و توافق روی قیمت کانکس از مشتری خریداری میگردد. برای اطلاع از قیمت کانکس ها و ثبت سفارش و خرید کانکس با شرکت سامان ایران تماس بگیرید.
همچنین شرکت سامان ایران امکان خرید کانکس اقساطی را نیز دارد.

چرا باید کانکس دست دوم خرید؟

خرید کانکس دست دوم میتواند به دلایل زیادی برای افراد مناسب باشد. این دلایل عبارتند از:

هزینه کمتر: قیمت کانکس‌های دست دوم بسیار ارزان‌تر از کانکس نو است. در مواردی که بودجه محدودی برای خرید کانکس دارند و همچنین نیاز به صرفه جویی در هزینه‌ها دارند، انتخاب کانکس‌های دست دوم ارزان قیمت، اقتصادی‌ترین راه است.

سرعت در تحویل: کانکس‌های کارکرده معمولا به صورت آماده و یا تحویل آنی فروخته می‌شوند. این امر برای افرادی که نیاز به خرید سریع کانکس  دارند، مناسب است.

قابلیت بازسازی و شخصی سازی: کانکس‌های دست دوم را می‌توان با هزینه‌ای نسبتا کم بازسازی و نوسازی کرد. همچنین به دلیل اینکه برای خرید کانکس دست دوم هزینه‌ی کمتری را پرداخت می‌کنید، میتوان این کانکس‌ها را بر اساس نیازها و سلیقه‌های خود شخصی سازی کنید.

گزینه‌ی مناسب برای نیاز‌های موقت: برای پروژه‌های موقت و فصلی،خرید کانکس دست دوم به جای کانکس نو بسیار مقرون به صرفه است.

کانکس‌های دست دوم می‌توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستند. با این حال قبل از خرید کانکس‌های دست دوم، باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا از خرید یک کانکس نامناسب جلوگیری کنید و ضرر مالی زیادی را متقبل نشوید.

انواع کانکس دست دوم

 

کانکس‌های دست دوم در انواع مختلفی از نظر ابعاد، کاربری، و متریال ساخته می‌شوند. برخی اقلام کانکس که شما می توانید برای فروش به شرکت کانکس سامان بسپارید. 

کانکس دست دوم  ویلایی سوپر لوکس

کانکس  اداری

کانکس  روزنامه فروشی

کانکس نمازخانه

کانکس غرفه بازیافت

کانکس امداد و کانکس اوژانس

کانکس دو طبقه

کانکس مخابراتی

کانکس کارگری

کانکس سالنی

کانکس فروشگاهی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس ساندویج پانل

کانکس حراست

بنابراین عزیزانی که به علل مختلف از قبل اتمام پروژه و عدم وجود مکان برای نگهداری و .. قصد فروش کانکس خود را می توانند با یک تماس با کارشناسان سامان مشاوره رایگان دریافت کنند. همچنین عزیزانی که به علل مختلف از قبیل کم کردن هزینه های خود نیاز به کانکس دارند می توانند هنگام تماس با کانکس سامان درخواست خرید کانکس دست دوم کنند.  شرکت کانکس سامان با دارا بودن فضای بزرگ و بودجه مالی فراوان امکان خرید انواع کانکس‌های دست دوم را دارد. کارشناسان ما در شرکت سامان آماده پاسخگویی به تمامی سئوالات شما هستند.

عکس کانکس نگهبانی دست دوم در محیط کارگاه ساختمان سازی

نکات مهم در خرید کانکس دست دوم

خرید کانکس کارکرده مانند خرید هر وسیله‌ی دیگری نیازمند دقت و توجه است. درست است که کانکس دست دوم یک کانکس ارزان قیمت نبست به کانکس نو است و همیشه بازار خرید و فروش خوبی را دارد، اما اگر در خرید و انتخاب خود دقت نکنید، ممکن است که محتمل ضرر مالی فراوانی شوید. برخی نکات که در خرید کانکس دست دوم مهم اند عبارتند از:

  • سال ساخت: کانکس‌های دست دومی که سال ساخت آنها زیاد است ممکن است دچار فرسودگی یا زنگ زدگی شده باشند و نیاز به تعمیر اساسی داشته باشند
  • وضعیت ظاهری: کانکس‌هایی که دارای آسیب ظاهری زیادی هستند ممکن است از نظر فنی نیز دچار مشکلات زیادی باشند.
  • متریال استفاده شده:  در انواع کانکس‌های دست دوم، متریال‌ها و مصالح مختلفی استفاده شده اند. هرچقدر متریال اولیه با کیفیت‌تر باشد، کانکس کارکرده دوام بیشتری دارد و خرید و فروش آن راحت‌تر است.
  • تاسیسات را بررسی کنید: تاسیسات داخلی مانند لوله‌ها شیرها اتصالات  درب و پنجره‌ها را بررسی کنید تا سالم باشند.
  • تجهیزات داخلی کانکس: کانکس‌های دست دوم  چون به طور آماده‌ی استفاده شده هستند، معمولا ساختار داخلی آنها غیر قابل تغییر است ولی در خرید کانکس دست دوم باید تجهیزات  داخلی را بررسی کنیم،  هرچقدر تجهیزات ما سالم‌تر و مجهزتر باشند ما برای بازسازی کانکس دست دوم هزینه کمتری را باید پرداخت کنیم.
  •  هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید: بعضی مواقع مشتریان خرید کانکس‌های دست دوم برای اینکه نسبت به کانکس نو هزینه کمتری را پرداخت کنند یک کانگس دست دوم را از شهر دیگری خریداری میکنند. این کانکس‌ها شاید نسبت به کانکس‌های نو ارزان تر باشند ولی هزینه حمل و نقل که فرقی نمیکند به نو یا کارکرده بودن کانکس و ممکن است یک کانکس دست دوم ارزان با هزینه ارسال از شهر دیگری قیمت تمام شده اش با خرید کانکس نو در محل زندگیتان برابر یا حتی بیشتر شود. پس این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید.

فروش کانکس دست دوم

اگر قصد فروش کانکس دست دوم خود را دارید باید این نکات را در نظر بگیرید:

  1. کانکس را به خوبی تمیز کنید. یک کانکس تمیز و مرتب در نگاه خریداران ارزش بیشتری خواهد داشت.
  2. عکس‌های واضخ و با کیفیتی از کانکس دست دوم خود تهیه کنید. این عکس‌ها به خریداران کمک میکند که کانکس شما را واضح‌تر ببینند و بهتر بتوانند در مورد خرید کانکس کارکرده شما تصمیم بگیرند.
  3. قیمت مناسب تعیین کنید. قیمت کانکس باید با توجه به عواملی مانند سال ساخت، وضعیت ظاهری، متریال استفاده شده و تجهیزات و وسایل داخلی تعیین شود.
  4. کانکس خود را در مکانی مناسب تبلیغ کنید. در مورد فروش کانکس کارده خود میتوانید از وب سایت ‌های خرید و فروش اینرنتی، روزنامه‌ها و مجلات، و یا شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ کانکس خود استفاده کنید. با شرکت‌های سازنده‌ی بزرگ مکاتبه کنید. این شرکت‌ها معمولا کانکس‌های دست دوم را خریداری میکنند. شرکت کانکس  سامان این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که شرکت‌ها و یا افرادی که به کانکس‌های خود احتیاجی ندارند و یا قصد فروش کانکس دست دوم  خود را دارند با ما تماس گرفته و کانکس خود را به ما عرضه نمایند. با توجه به فضای بازار و تقاضای مشتریان به کانکس، ما می‌توانیم تمامی کانکس‌های تولیدی غیر از شرکت سامان را نیز خریداری نماییم ولی کانکس‌های ساخت و تولید این شرکت در اولویت خرید قرار دارند و کانکس‌های تولید شرکت های دیگر باید حتما بازدید و بررسی گردند تا قیمت گذاری گردند. 

قیمت کانکس دست دوم

قیمت‌گذاری کانکس دست دوم یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند در فروش آن تأثیرگذار باشد. قیمت مناسب می‌تواند به فروش سریع‌تر کانکس کمک کند و قیمت نامناسب می‌تواند باعث شود که کانکس شما مدت زیادی در بازار باقی بماند.   نکته اصلی در زمینه قیمت کانکس دست دوم، متریال استفاده شده، کاربری آن، شرایط نگهداری  و سال ساخت کانکس دارد،  البته در کانکس‌های کارکرده فرسوده نیاز به تعمیرات دارند، که قیمت آنها را ارزان‌تر می‌کند.

برای تعیین قیمت مناسب برای کانکس دست دوم، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. این عوامل عبارتند از:

  • نوع کانکس: قیمت کانکس‌های مختلف با توجه به نوع آنها متفاوت است. 
  • ابعاد کانکس: قیمت کانکس‌های با ابعاد بزرگتر معمولاً بیشتر است.
  • سال ساخت کانکس: کانکس‌های قدیمی‌تر معمولاً ارزان‌تر هستند.
  • وضعیت ظاهری کانکس: کانکس‌هایی که دارای آسیب‌های ظاهری زیادی هستند، معمولاً ارزان‌تر هستند.
  • متریال استفاده شده در کانکس: کانکس‌هایی که از متریال باکیفیت ساخته شده‌اند، معمولاً گران‌تر هستند.
  • تجهیزات داخلی کانکس: کانکس‌هایی که دارای تجهیزات داخلی کامل‌تری هستند، معمولاً گران‌تر هستند.

برای تعیین قیمت مناسب برای کانکس دست دوم، می‌توانید از قیمت کانکس‌های مشابه در بازار تحقیق کنید. همچنین می‌توانید از یک کارشناس برای تعیین قیمت کانکس خود کمک بگیرید.

 

مزایا و معایب کانکس دست دوم

مهمترین حسن خرید کانکس‌های کارکرده نسبت به کانکس نو، قیمت پایین و ارزان‌تر آن است و بزرگترین عیب کانکس دست دوم هم نداشتن و کم بود علم در خرید این کانکس‌های دست دوم است. اگر نکاتی که در خرید کانکس دست دوم گفته شد در نظر نگیرید احتمالش هست که دچار خسارت مالی زیادی بشوید.  در ادامه به بررسی مزایا و معایب کانکس‌های دست دوم میپردازیم.

پیش‌تر به دلایل و مزایای خرید کانکس دست دوم از جمله هزینه کمتر، تحویل سریع‌تر، امکان شخصی سازی و.. پرداختیم.

معایب خرید کانکس دست و دوم و مشکلاتی که در خصوص خرید این کانکس‌های ارزان کارکرده ممکن است به وجود بیاید  عبارتند از:

  • عدم امکان سفارشی‌سازی: کانکس‌های دست دوم معمولاً به صورت استاندارد ساخته می‌شوند و امکان سفارشی‌سازی آنها وجود ندارد. این امر می‌تواند برای افرادی که به دنبال کانکس با مشخصات خاص هستند، محدودیت ایجاد کند.
  • احتمال خرابی و آسیب‌دیدگی: کانکس‌های دست دوم ممکن است در طول استفاده دچار خرابی یا آسیب‌دیدگی شوند. این امر می‌تواند هزینه‌های تعمیر و نگهداری کانکس را افزایش دهد. طول عمر مفید کانکس‌های معمولی در حدود 10 سال و طول عمر کانکس‌هایی که از متریال با کیفیت‌تر تولید شده‌اند به حتی 20 سال هم میرسد.
  • عدم اطمینان از کیفیت: کیفیت کانکس‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. این امر می‌تواند باعث شود که خریدار کانکس دست دوم با مشکلاتی مواجه شود و نتواند به راحتی تصمیم خودرا برای خرید این کانکس‌ها بگیرد.
  • عدم موجود بودن همه‌ انواع و ابعاد کانکس دست دوم:  معمولا کانکس‌های ویلایی کمتر خرید و فروش میشوند و بازار این نوع کانکس‌های دست دوم ضعیف است ولی به طور مثال کانکس‌های دست دوم اداری و کانکس‌های دست دوم کارگاهی  فراوان هستند و در ابعاد مختلف قابل خریداری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =