شرکت کانکس سامان در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان به جهت بهبود اوضاع  اقتصادی و کمک به بازار خرید، اقدام به فروش کانکس اقساطی نموده است. این طرح فروش کانکس شامل تمامی انواع کانکس‌های تولیدی سامان شامل: کانکس مسکونی، کانکس فروشگاهی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس ویلایی و غیره است.

هدف ما از اجرای این طرح افزایش توان خرید مشتریان است. به نحوی که بتوانند با خرید کانکس مورد نیاز خود هزینه را به صورت قسطی پرداخت کنند. 

فروش اقساطی کانکس

انواع کانکس بر حسب کاربرد

کانکس‌ها سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که از مصالحی مانند: فولاد، آلومینیوم، چوب و پلاستیک ساخته می‌شوند. کانکس‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلف تولید می شوند و می توانند برای طیف گسترده‌ای از کاربردها استفاده شوند. در ادامه به معرفی  و کاربرد برخی پر کاربردترین کانکس‌های تولیدی و کانکس ارزان شرکت سامان میپردازیم:

کانکس مسکونی

این نوع کانکس‌ها برای اسکان موقت یا دائمی افراد استفاده می‌شود. کانکس‌های مسکونی دارای امکاناتی مانند: سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و اتاق خواب هستند.

کانکس فروشگاهی

کانکس‌های فروشگاهی برای استفاده به عنوان فروشگاه، غرفه نمایشگاهی و یا کیوسک فروش استفاده می‌شوند. این کانکس‌ها دارای امکاناتی مانند: ویترین، سیستم تهویه مناسب مطبوع و سایر امکانات فروشگاهی هستند.

کانکس سرویس بهداشتی

این نوع کانکس‌ها برای استفاده به عنوان سرویس بهداشتی عمومی در اماکن عمومی مانند: پارک ها، رستوران‌ها و مجتمع‌های مسکونی و مجتمع‌های کارگاهی و پروژهای عمرانی استفاده می شوند.

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی نوعی کانکس مسکونی است که برای اسکان موقت یا دائمی افراد در محیط‌های خارج از شهر مانند: باغ، ویلا یا مناطق ییلاقی استفاده می‌شود. کانکس‌های ویلایی معمولاً دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، اتاق خواب و نشیمن هستند.

کانکس سرایداری

کانکس سرایداری نوعی کانکس است که برای اسکان سرایدار یا نگهبان در مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری، باغ‌ها و ویلا‌ها استفاده می شود.

کانکس اداری

این نوع کانکس‌ها برای استفاده به عنوان دفتر کار، کلاس درس یا سالن کنفرانس استفاده می‌شوند. کانکس‌های اداری معمولاً دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، روشنایی و تجهیزات اداری هستند.

کانکس ویلایی پانلی طرح دکوراتیو

برای اطلاع از قیمت کانکس‌ها در مدل‌های مختلف و همچنین شرایط خرید کانکس دست دوم با شرکت سامان ایران تماس بگیرید.

شرایط اقساطی خرید انواع کانکس

مشتریان عزیزی که در خواست خرید کانکس اقساطی را دارند می توانند به دفتر فروش سامان ایران مراجعه کنند و بنا به سفارش خود و قیمت تمام شده، ۲۵% از کل فاکتور را نقدا پرداخت کنند و الباقی را در تعداد چک های 2 الی 24 ماهه پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =