کانکس ها سازه های پیش ساخته ای هستند که در مکان های مختلف مانند پروژه های عمرانی، کارگاه های صنعتی مراکز تفریحی، منازل مسکونی در انواع کانکس های ویلایی، کانکس های مسکونی، کانکس های فروشگاهی و.. مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به اینکه کانکس ها معمولا در مکان های باز و بدون سقف قرار دارند، حفظ دمای مطلوب در آنها اهمیت زیادی دارد. برای همین در این سازه های پیش ساخته، سیستم های سرمایشی ضرورت فراوانی دارند.در  این مقاله به بررسی سیستم سرمایشی کانکس در تابستان های داغ خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید کانکس ها سازه های پیشرفته ای می باشند که به نوعی محل زندگی و خانه افراد شناخته می شود و در صورتی که نیاز به اسکان موقت در محلی داشته باشند بدون شک به سراغ کانکس های پیش ساخته خواهند رفت بسیاری از افراد در زمان خرید کانکس در  مورد  سیستم سرمایشی کانکس را میپرسند و اینکه به چه صورت می باشد؟ که قصد داریم در ادامه این مطلب در سایت کانکس سامان سیستم سرمایشی کانکس در فصل تابستان را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم.

سیستم سرمایشی کانکس

انواع سیستم سرمایشی کانکس

انواع سیستم سرمایشی کانکس شامل موارد زیر است:

کولر گازی

همانطور که می دانید این سال‌های اخیر کولرهای گازی یکی از انواع سیستم های خنک کننده می باشد که توانسته است در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شود اما در نظر داشته باشید که افرادی که از کانکس ها جهت اقامت خود استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند از کولر گازی به عنوان سیستم سرمایشی استفاده کنند که در کانکس ها شبکه لوله کشی و اتصالات سیستم سرمایشی در نظر گرفته می‌شود که شما بتوانید به راحتی از کولرهای گازی استفاده کنید البته در نظر داشته باشید که در مناطقی که شما کانکس ها را نصب می کنید اگر برای اتصال به گاز شهری محدودیت نداشته باشید می توانید از این کولرها استفاده کنید اما اگر به گاز شهری محدودیت اتصال داشته باشید نمی توانید از کولر گازی به عنوان سیستم سرمایشی استفاده کند.

کولر آبی

یکی دیگر از سیستم های خنک کننده که شما می‌توانید در فصل تابستان در داخل کانکس از ان بهره مند شوید کولرآبی می باشد در صورتی که شما به اتصال برق دسترسی داشته باشید می توانید از این کولر ها برای خنک شدن در فصل تابستان استفاده کنید توجه داشته باشید که شما در کانکس ها هیچ محدودیتی برای سیستم های سرمایشی ندارید.

سیستم سرمایش از کف

خنک کننده از کف یکی از سیستم های جدید و به روز می باشد که به تازگی در بین مردم رواج پیدا کرده و در کانکس نیز بهترین و با صرفه ترین راه حل برای سیستم خنک کننده همین سیستم سرمایشی از کف می باشد که در کانکس هایی که در کف آن از جنس سرامیک استفاده می‌کنند معمولاً تکنولوژی از کف بهره‌مند می‌شوند.
تمامی مواردی که ذکر شد نشان می دهد که شما در سیستم سرمایش هیچ محدودیتی ندارید و از تمام سیستم هایی که در ساختمان های سنتی استفاده می کردید می توانید در کانکس ها نیز از آن ها استفاده نمایید البته باید در نظر داشته باشید که مکانی که شما قصد دارید کانکس مورد نظر خود را نصب کنید به کدام یک از مدل ها به راحتی دسترسی دارد تا بتوانید از آن خنک کننده در فصل گرم تابستان بهره‌مند شوید.

انتخاب سیستم سرمایشی مناسب کانکس

نکات مهم در انتخاب سیستم سرمایشی برای کانکس:

توجه به شرایط آب و هوایی منطقه: در مناطق گرم و خشک، نیاز به سیستم سرمایشی با ظرفیت بالاتری وجود دارد.

توجه به ابعاد کانکس: ظرفیت سیستم سرمایشی باید متناسب با ابعاد کانکس باشد.

توجه به تعداد افراد استفاده کننده: تعداد افراد استفاده کننده نیز بر ظرفیت سیستم سرمایشی تأثیر می گذارد.

توجه به بودجه مورد نظر: سیستم های سرمایشی با قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کانکس با ما تماس بگیرید.

شما می توانید با تهیه کانکس ها از شرکت کانکس سامان جهت اسکان موقت در خانه برخوردار شوید تمامی کانکس هایی که توسط کانکس سامان طراحی و تولید می شوند از تکنولوژی مدرن و به روز دنیا استفاده کرده و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی در فصل تابستان و زمستان می باشد و شما دیگر نگران دغدغه سرما در فصل سرد زمستان و گرما در فصل تابستان نخواهید داشت نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که این کانکس ها معمولاً در برابر سرما و گرما به صورت عایق می کند یعنی هوای سرد یا گرم بیرون کانکس را به داخل وارد نمی‌کند و بالعکس. برای خرید کانکس و اطلاع از قیمت کانکس ها با شماره زیر تماس بگیرید.