کانکس کلبه‌ای

همه چیز درباره کانکس کلبه ای اگر می خواهید برای باغ یا ملک شخصی خود کلبه کوچکی را طراحی کنید و جهت اقامت از آن استفاده کنید با تیم تخصصی کانکس سامان تماس بگیرید تا کانکس کلبه ای در ابعاد مورد نیاز شما و ظاهری بسیار زیبا برای شما طراحی و تولید کنند تا از این سازه ها جهت اقامت خود استفاده کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم کانکس کلبه ای را مورد بررسی قرار دهیم.

کاربرد کانکس کلبه ای

کانکس کلبه ای یکی از مدل های پرطرفدار می باشد که از این سازه های موقت برای باغ و ملک شخصی استفاده می کنند. و اکثر کسانی که دارای باغ هستند اما فضای زیادی برای ساختن ساختمان ها ندارند از کانکس های کلبه‌ای استفاده می‌کنند که این کانکس ها در طرح ها و ابعاد گوناگونی وجود دارد و به صورت پیش ساخته و سفارشی موجود می باشد که می توانید تهیه کنید و از آن ها استفاده نمایید این سازه ها معمولاً از مقاومت بالایی برخوردار هستند که شما می توانید به راحتی جهت سکونت از آن استفاده نمایید.

امکانات کانکس کلبه ای

همانطور که ذکر شد این کانکس ها نیز مانند ساختمان هایی می باشد که برخی از افراد از  کانکس ها جهت سکونت استفاده می‌کنند و امکانات آن نیز مانند ساختمان های سنتی می باشد یعنی شما می توانید این کانکس ها را در ابعاد مختلف تهیه نمایید امکاناتی که کانکس های کلبه ای دارند عبارتند از: اتاق و حمام و همچنین سرویس بهداشتی و .. می باشد یکی از امکاناتی که کانکس کلبه ای که توسط کانکس سامان طراحی و تولید می شود این است که دارای ارتفاع بلند و همچنین لوستر برای روشنایی فضای داخل کانکس می باشد که باعث می شود تا شما دید مناسبی نسبت به فضای بیرون کانکس داشته باشید برای اطلاع از قیمت کانکس و خرید کانکس با شرکت سامان ایران تماس بگیرید.

مشخصات سازه کلبه ای

مشخصات کانکس های کلبه ای در انتخاب بهتر و مطمئن مشتریان بسیار تاثیرگذار می باشد که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

مشخصات فنی

یکی از مشخصاتی که در کانکس های کلبه ای تاثیر گذار می باشد مشخصات فنی بوده که بر حسب نوع سنگین و سبک کانکس بسیار متغیر می باشد معمولاً در کانکس های سنگین از شاسی تیرآهن و همچنین پروفیل های آهنی استفاده می کنند.

اسکلت سازه کلبه ای

یکی از مشخصاتی که کانکس های کلبه ای را از دیگر کانکس ها متمایز می کند استفاده از ورق های مقاوم و با کیفیت در دیواره کانکس های کلبه ای می باشد.

جنس کانکس

این مدل ها که توسط تیم سامان طراحی و تولید می شود معمولا از جنس بدنه upvc و همچنین صفحات گالوانیزه می باشد. در نظر داشته باشید که در زمان سفارش سازه این شکلی می‌توانید جنس بدنه را انتخاب کنید و از جنس فایبرگلاس یا پانل ساندویچ و … نیز سفارش دهید.

سقف کانتینر کلبه ای

کلبه ای بودن سقف این مدل ها باعث شده است تا این سازه منحصر به فرد باشد که در بیشتر موارد جنس سقف این سازه را این شکلی سفارش می دهند در نظر داشته باشید که گالوانیزه معمولا دارای طرح سفال می باشد و به صورت شیبدار مورد استفاده قرار می گیرد که در این مدل ها آن مورد استفاده قرار می گیرند.

کف سازه

توجه داشته باشید که در کف کانکس های این مدل معمولاً از تخته های واتر پروف استفاده می‌کنند که این تخته ها دارای چند لایه و ضخامت بالا بوده که ضد آب نیز هستند روکش کف سازه ها را معمولاً از pvc های طرح‌پارکت استفاده می کنند.

درب و پنجره های سازه کلبه ای

درب و پنجره هایی که در این سازه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به گونه ای است که از ورود گرد و غبار به داخل سازه پیش ساخته جلوگیری می‌شود همچنین در برابر گرما و سرما عایق هستند معمولا از پنجره های دوجداره یو پی وی سی آهنی یا سنگین برای این مدل ها مورد استفاده قرار می‌دهند.

دیوار داخلی

جنس دیواره های داخلی این سازه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که معمولاً از pvc با طرح‌های گوناگون برای دیوار سازه استفاده می‌کند و شما می توانید از تنوع رنگ ها برای دیوار داخلی برای زیبایی و تناسب بین مبلمان و … استفاده کنید.

با توجه به تنوع بسیار بالای سازه های پیش ساخته شما میتوانید برای انتخاب یک کانکس ویلایی مناسب وارد لینک شوید.

 

 

عکس کانکس کلبه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =