اندازه کانکس توالت قابل حمل حدود 20 فوت است، اما با توجه به بودجه شما، می توانیم اندازه را برای شما سفارشی کنیم. رنگ استاندارد ظاهر کابین توالت قابل حمل، معمولا سفید و یا روشن است. البته ما نیز می توانیم رنگ را با توجه به نیاز شما سفارشی کنیم. کانکس توالت میتوانند مجهز به پانل های دیواری و سقف عایق حرارتی نسوز و کف سیمانی، برق، سیستم لوله کشی، لوازم بهداشتی و تجهیزات دیگر مانند پارتیشن توالت، دستگاه پخش صابون، جا کاغذی، بشکه زباله، آینه و غیره باشد. ما می توانیم مجموعه کاملی از راه حل ها را ارائه دهیم. به طور مثال تجهیزات بهداشتی پیشنهادی ما می تواند طرح های زیادی برای انتخاب شما فراهم آورد، از طرفی دیگر می توانید سبک های دیگری را که دوست دارید برای ما ارسال کنید. علاوه بر چیدمان استاندارد نیزرا نیز می توان با توجه به مشخصات شما سفارشی کرد، فقط به ما بگویید که چه تعداد کانکس توالت و یا اتاق دوش حمام می خواهید و مکان آنها، و طراحان ما نقشه های جدید را برای تایید شما ارسال خواهند کرد. این شرکت یک تولید کننده برتر کانکس سرویس بهداشتی و حمام برای سایت ساخت و ساز است.
با توجه به قابلیت سیار بودن کانکس توالت می توانید آن را در مدرسه، سایت ساخت و ساز، سالن ورزش استفاده کنید. به طور مثال شهرداری ها میتوانند برای کاهش مشکل توالت در مناطق شلوغ در طول تعطیلات، جشنواره ها و یا مراسمات مذهبی استفاده کنند. آنها می توانند آن را هر کجا که نیاز دارند یدک بکشند. بنابراین این توالت‌های عمومی سیار یدک‌کش شده و در مواقع اضطراری به محل مورد نیاز منتقل می‌شوند و با پایان مراسم سرویس های بهداشتی عمومی نیز تعطیل و در حالت آماده باش خواهند بود. یا به عنوان مثال دیگر باید اضافه کنیم که اگر تیمی از کارگران دارید که مدت زمان طولانی را در خارج از منزل سپری می کنند؟ آنها به توالت و اتاق دوش قابل حمل نیاز دارند. توالت ها و بلوک های حمام در اندازه های مختلف از توالت های ساده تکی یا دوش گرفته تا حمام های کامل قابل تهیه هستند. هر بلوک می تواند به طور مستقیم به هر فاضلاب موجود در ملک یا یکی از سطل های زباله قابل حمل و چند منظوره شرکت متصل شود. با ترکیب این سطل های زباله، این امکانات را می توان تقریباً در هر مکانی بدون اتصال فاضلاب قرار داد، زیرا تضمین می کند که کل بسته بندی کاملا مستقل است.

تنها بخش کوچکی از کانکس سرویس بهداشتی و حمام باید در محل مونتاژ شود. اما لطفا باور کنید که مونتاژ در محل به این معنی نیست که این یک فرآیند پیچیده دیگر خواهد بود. ما تمام لوازم جانبی توالت کانتینری 20 فوتی را در کارخانه پیش ساخته و آنها را در کانتینر حمل و نقل بسته بندی می کنیم. بنابراین می توانید بلافاصله پس از مونتاژ کامل شروع به استفاده از آن کنید.
ما قطعات را به صورت عمده تولید می کنیم، 7 تا 15 روز طول می کشد تا کانکس توالت شما آماده شود. البته این مدت زمانی بستگی به تعداد مورد نظر شما نیز دارد. همچنین گزینه های متعددی برای کف دستشویی نیز وجود دارد که عمدتاً بر اساس طول عمری است که می خواهید استفاده کنید. ما می توانیم برای ساختار کف در اتاق توالت از 3 لایه ضد آب، آلومینیوم، نمد و سیمان ساختمانی استفاده کنیم، اینها همه مواد ضد آب شناخته شده هستند، علاوه بر آنها، ما همچنین از یک تهویه هوا، لوله زهکشی و غیره برای آن استفاده کنیم و هوای مرطوب به سرعت خارج می شود.

این سرویس بهداشتی اقتصادی است و می توان آن را به راحتی و به سرعت جدا کرد و با یک خانه کانتینری به عنوان بدنه اصلی مونتاژ کرد. این توالت ها میتواند دارای وضوخانه و دارای سیستم تصفیه فاضلاب مخصوص به خود باشد.

اندازه استاندارد واحد توالت کانتینری 3*6 متر (10*20 فوت) است، به لطف ساختار متصل به پیچ آن، می توان آن را به راحتی از 4 طرف گسترش داد، طرح داخلی بسیار انعطاف پذیر است، مهم نیست که چه چیزی را می خواهید قرار دهید. توالت فرنگی یا سنتی تا اتاق دوش، و غیره. ما می توانیم آن را بر اساس اندازه برای شما سفارشی کنیم. کارشناسان ما برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد هر کاربر که شامل قیمت کانکس و شرایط خرید کانکس است همه روزه در خدمت شما می‌باشند. و همچنین تیم ما از مرحله طراحی اولیه تا نصب نهایی، با شما همراه هستند. همین امروز با نمایندگان ما تماس بگیرید و یک پیشنهاد رایگان از ما دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =